tisdag 1 april 2014

Skrivtid

Jag är så väldigt väldigt sugen på lite skrivtid.
Det går verkligen i vågor det där suget. Ibland finns det där inte alls, ibland forsar idéerna fram så fort att jag har svårt att hänga med.
Ikväll fick jag ett efterlängtat och ljuvligt mail med en ny illustration, och en karaktär som jag minsann tror har tillräckligt att berätta för ett helt Malte-manus. Ett till. Jag har redan en färdig uppföljare, och idéer till ett par till i olika genomtänkta stadier.
Så nu gäller det ju bara att hitta den där tiden, att ta sig tiden. För helst ska ju tillgång till skrivtid och det där oregerliga suget synkas också.
Hehehe. Easy peasy lemon squeezy. Not!

2 kommentarer:

  1. Ständigt denna kamp om skrivtid! Jag länkar din blogg hos mig så jag kan se hur set går ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Och tack! Jag ska göra detsamma med din. :-)

      Radera