onsdag 9 april 2014

Lite ledigt och mycket längt

Vår lediga dag går sin gilla gång. Vi drog fram en massa pryttlar på morgonen och körde impro-påskpysslande så det stod härliga till. Sen kom mina föräldrar och hade med sig lunch och enorma bullar till fikat. Lite prat och lite lek. Nu har dom precis åkt och jag tar en eftermiddagskaffe, killarna sitter i soffan och tittar på Netflix.
Jag fryser konstant och drömmer om sommar och värme och det där torpet igen. 
Och så längtar jag tills Malte-boken finns på riktigt. Jättemycket faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Bra föräldrar du har! Jag ser också fram emot att boken kommer. Det ska bli skitkul att se och läsa den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Iiiii! Blir lite nervös när jag tänker på att andra ska läsa och tycka! Det är ju liksom hela vitsen med att ge ut den, men tänk om alla ba what, vad är det här!?! Läskigt!

      Radera