onsdag 27 augusti 2014

Over and out.

Idag skulle jag ha haft tidigt pass på jobbet, hämtat killarna och sen bett dem hålla mig i handen så att jag kunde få mod till att knalla in på Mariaplans bokhandel och presentera Malte. Sen skulle vi eventuellt ha klämt in en tur till förlaget också för att hämta hem en till låda med böcker (vem kunde anat att 100 ex skulle gå åt i ett nafs!?!).
Nu gjorde jag inget av allt det. Istället har jag legat i soffan pricksis hela dagen, snutit upp x antal paket näsdukar, haft ångestklump i magen för att mina kollegor får ett par tuffa dagar, och låtit mina barn (varav ett barn inte heller helt friskt och det andra barnet mycket uttråkat) titta på film/tv/iPad under tiden.
Nu är klockan 20.30 och jag ligger i sängen med mysbyxor, kofta, fårskinnstofflor samt ett huvud som dunkar och känns ett par storlekar större än vanligt, och lite luddigt på nå't vis.
Så det kan bli ibland va. Tack och gonatt.

1 kommentar:

  1. Din stackare, krya på dig! Och inte ska du ha dåligt samvete, du kan inte hjälpa att du blivit sjuk. Kram!

    SvaraRadera