tisdag 19 augusti 2014

Jag bara undrar?

Det här med att ha barn och arbeta i kombination, jag vet inte jag. Jag är skeptisk. För det här nya livet med två vuxna som jobbar heltid och barn som spenderar sina dagar på skilda ställen och så all den här jädrans logistiken med lämna och hämta och möten hit och möten dit och studiedagar här och studiedagar där, det är ganska utmattande faktiskt. Det är tisdag i arbetsvecka nummer två på den här terminen, och jag är helt slut.
Ska det vara så här? Livet? På allvar?
För övrigt vill jag bara föra till protokollet att vi numer har en son som är sex år, SEX ÅR liksom!
Igår blev det badhus och hamburgare och glass till efterrätt efter jobb och förskola. Sexåringen och lillebror var mycket nöjda och föräldrarna var sentimentalt gråtmilda. Det var fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar