torsdag 27 februari 2014

Eureka!

Nu ska jag verkligen släppa ut min inre pensio-tant och oja mig över teknikens under, för alltså vi måste prata lite om det här med att låna e-böcker.
Det är ju fantastiskt!
Martin började för ett tag sen men jag har varit lite skeptisk till att läsa på paddan. Och jag tycker nog fortfarande att det taktila med att hålla en riktig bok i händerna smäller lite högre, MEN, å andra sidan, det här med att en väldans massa böcker finns tillgängliga bara ett knapptryck bort, och gratis också, det är ju inte heller fy skam faktiskt.
Just nu läser jag andra delen av Maggie Stiefvaters trilogi om varulvar i Mercy falls, Feber. Och jag upptäckte precis att en hel del av böckerna om LasseMajas detektivbyrå som Ebbe älskar finns att e-låna.
Så, summan av kardemumman, tant är imponerad, tant gillar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar