fredag 6 november 2015

Soffan, my precious!

Herregu vad mörkt och grått det blev den här veckan. Som jag har gäspat!
Men trots att Den Stora Tröttman slog till med buller och bång i veckan har jag lyckats med detta: att bli så gott som färdig med manuset. Bytte hux flux (IGEN) från tredje person till första person och känner mig väldigt nöjd med effekten det fick. Lite småpill till och sen blir're inskick av!
Nu har vi landat i soffan och jag kan möjligtvis tänka mig att förflytta min trötta lekamen för att inta föda om en stund. Men sen, sen tänker jag ila snabbt som blixten till mitt soffhörn, borra ner baken så djupt det går, linda in mig i filtar och greppa ett glas bubbel.
Och jo, just det! Jag och Kajsa har fått finfint omdöme från BTJ för Malte Modig och Arga tanten! Yey! Jag ska skryta loss med det imorn tänkte jag för ikväll, ja, ikväll är det ju liksom fullt upp med soffan och filtarna och bubblet och allt det där. Faktiskt.

2 kommentarer: