onsdag 18 november 2015

Nyp, nyp, nyyyyp!!!

Jag måste liksom göra så. Nypa mig själv lite lätt i armen. För att kolla lite bara. För det är så overkligt detta, att jag håller min tredje bok i handen idag. MIN tredje bok! Min TREDJE  bok! Min tredje BOK!
Det hjälper inte direkt, det där nypandet. Jag fattar ändå inget.
Men så är det hursomhelst. Min och Kajsas tredje bok, Malte Modig och Arga tanten, har nu kommit från tryckeriet och finns att beställa på nätbokhandlarna eller hos Idus förlag.
Och detsamma gäller nu även Malte Modig och glitterhästen som varit slutsåld ett tag, men tryckts upp igen.
Julklappstips!




2 kommentarer:

  1. Grattis!! Och hurra för att glitterhästen finns igen, ska köpa! Kanske en till Nils och en till hans kusin som är en pojk på fem bast som ÄLSKAR glitter över allt. Känns som att det kan passa :)

    PS. Blir inte direkt mindre sugen efter Jennys blogginlägg om den..!

    SvaraRadera
  2. Tack! Å låter som en idealisk glitterhästen-läsare! Hoppas att ni kommer gilla nu bara också!
    Ja, blev så glad av hennes inlägg. Och lite förundrad över att Malte har ett eget liv nu, utan mig!

    SvaraRadera