tisdag 23 september 2014

Nyp mig!

För nu måste jag väl ändå drömma!?!
Hastigt och lustigt har det blivit bestämt att jag under ett halvårs tid ska vara tjänstledig från mitt vanliga jobb och istället arbeta heltid med ett läsfrämjande projekt som i korthet går ut på att få familjer i Göteborgs stad att läsa mer för sina barn.
Som uppstart har jag fått en seminariebiljett till Bokmässan på fredag. Jupp. Jag ska alltså, på BETALD ARBETSTID, gå på en massa roliga seminarier en hel dag. GRATIS!
Och från den 1 oktober och sex månader framåt ska jag alltså sedan få betalt för att ägna mig åt barnböcker och läsning. Iiiiiiiiii!!!
SÅ VÄLDIGT, VÄLDIGT PEPPAD VA!!!
Och lite nervös och prestationsångestig också. Men mest peppad!

9 kommentarer:

  1. Alltså: WIIIIIIEEEEEEE!! Du lever typ min dröm just nu, I'm telling you! Fan vad grymt, hurra, hurra, hoppas det blir kul och hoppas vi får följa't här på bloggen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Min med Sara, min med! Tack för hejaropen, dom blir jag glad av!

      Radera
  2. Men fy fan vad tufft! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Rätt kvinna på rätt plats och nån prestationsångest behöver du ju inte ha. Du har ju för fasen skrivit en egen barnbok!!! M

    SvaraRadera
  4. Grattis!!! Vilket underbart roligt projekt och du är verkligen helt rätt person för uppdraget!

    SvaraRadera
  5. Det är ju HELT perfekt! Grattis! Det låter verkligen kul och dessutom viktigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli superspännande! Första dagen imorgon, får se vad det blir av'et!

      Radera