söndag 19 januari 2014

Verket!

Jomen banne mig men det börjar kännas mer och mer sannolikt, det här totalt osannolika att jag faktiskt ska få ge ut en bok!
I fredags fick jag ett mail från förlagschefen med det avtal som vi (förhoppningsvis!) kommer skriva på så småningom. Och jag kan meddela att det faktum att ens lilla blygsamma manus gång på gång refereras till som Verket med stort V, det gör liksom att man blir lite lätt snurrig i huvudet och att det lyckofluffbubblas i magen rätt friskt!
Verket liksom, Verket, ja jisses, jag säger då det. Man kan ju få hybris för mindre!

6 kommentarer:

  1. Åh det är så spännande att jag får tårar i ögonen. Har redan berättat för hela klassen att den bok som deras framtida barn måste ha i bokhyllan snart ska ges ut!! M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina fina Maria! Och heja dig som gör reklam för mig, gudars vad jag kommer behöva det om det ska bli några läsare att tala om! Kramar till dig!

      Radera
  2. Det här är så häftigt! Ska bli kul att få följa processen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Fifi! Det tycker jag med! Vet ju inget typ om bokvärlden egentligen, spännande och overkligt

      Radera
  3. Det här är så stort! Ska verkligen bli kul att följa dina äventyr i bokvärlden!

    SvaraRadera