lördag 8 november 2014

Tiden går

Jahopp. Så var det redan november. Igår köpte vi Tv julkalendern till grabbarna och drack julmust för första gången i år.
Tiden går. Nu har jag jobbat med läsprojektet i en månad. Det är jätteroligt ibland och ibland tar prestationsångesten och längtan efter att jobba mer konkret över och gör att det inte känns riktigt lika roligt.
Men mest är jag ändå väldigt glad för att jag tog chansen att göra något annat ett tag. Det skulle alla göra emellanåt tror jag. Nåt annat. Man får sakna och längta efter "det vanliga".
Och idag är det lördag och ledigt. Jag och killarna har bakat cupcakes och ikväll ska jag och Martin hänga med vänner själva. Känns som att det här blir en fin dag!

1 kommentar:

  1. Precis som Gardell sa innan de skulle till.....Ja hopp! ��

    SvaraRadera