tisdag 4 augusti 2015

Saker jag glömt att berätta

1. Jag har fått nytt jobb. IGEN. Insåg ganska snabbt att pendling inte skulle funka för min del och sökte ett jobb på en förskola 10 minuter härifrån med bil. Och fick det snabbt och lätt. Börjar på allvar om knappt två veckor. Det kommer säkert bli jättebra men jag känner mig lite matt inför att ladda om ännu en gång.

2. Jag ska till bokmässan i år igen! På söndagen mellan 11-13 kommer man hitta mig och Malte i Idus monter. Det känner jag mig inte matt inför, bara pep!

8 kommentarer:

  1. 1. Kul, grattis!!
    2. Kul, grattis!!

    :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Får se om vi möts på bokmässan den här gången. Jag ska inte vara där så mkt som förra året.... Har ännu inte bestämt dagar.

    SvaraRadera
  3. Kul! Grattis till nya jobbet. Jag kommer också ner till mässan men åker hem på lördagen. Annars hade jag kommit förbi och sagt hej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och attans, hade vart roligt annars!

      Radera
  4. Vad kul, då ses vi kanske!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas! Vilken dag ska du vara där?

      Radera