lördag 28 mars 2015

Helg

Det är en lite konstig period just nu. En mittimellan. Vi håller på att packa ihop och avsluta projektet och efter vår sista dag på tisdag så är det direkt in i förskolevärlden igen. Fast en helt ny. Hälsade på igår och det kändes bra, riktigt bra faktiskt, jag har en stark känsla av att jag kommer trivas där. Det är bara lite konstigt att vara här,mittimellan.
Men det händer mycket bra saker här i mittimellan perioden också måste jag säga. Igår fick jag påskrivet avtal för tredje boken om Malte Modig på posten. Den ska heta Malte Modig och arga tanten och beräknas komma ut innan jul. Yey! Och idag är barnen hos mina föräldrar och ska sova där inatt. Dom älskar't. Det är skönt. Vi ska se Cirkeln på bio och ut på lokal och äta efteråt. I ypperligt sällskap dessutom. Det ska bli trevligt, väldans, väldans trevligt!

4 kommentarer:

  1. Så himla impad av ditt bokprojekt/författarskap, SÅ HIMLA COOLT. Ska köpa alla böckerna till vår lille son :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna, nu blir jag alldeles generad! Hoppas, hoppas, hoppas att ni kommer gilla böckerna! Och stoooort grattis till bebis!!! Visst är det en obeskrivlig upplevelse! Omtumlande, lite läskig och alldeles, alldeles underbart! Kram!

      Radera
  2. Grattis till nytt kontrakt 👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Känns bra att vara med i matchen fortfarande, så roligt att vara i manus-blir-till-bok processen!

      Radera