onsdag 31 december 2014

2014

Tjoff. Så gick det ett år. Får den verkligen hålla på så här hursomhelst, tiden, och gå så här fort?
Under året som gått blev jag med bok, och ny blogg. Ebbe började i förskoleklass. Agust slutade med napp och blöja. Jag började jobba heltid och hoppade på ett läsfrämjande projektjobb. Sommaren var varm och härlig och på julaftonsförmiddagen började filmstudiosnö singla ner som på en given signal.
Nästa år kommer en ny bok om Malte ut, vi ska åka till Gran Canaria och i april ska jag börja på ett nytt jobb. Då tar projektet slut och jag ska börja jobba i barngrupp igen, en ny, på en ny förskola. Det ser jag verkligen fram emot.
Ikväll ska vi fira ut det här året hos Micke och Josefine. Det ser jag också verkligen fram emot! Vi ska stå för förrätten. Det blir hummersoppa med pilgrimsmussla on the side. Men det behöver jag inte bekymra mig så mycket om, för jag har ju Martin aka mästerkocken.
Gott slut och gott nytt allahopa!!!

1 kommentar: