tisdag 9 februari 2016

Baciller, baciller

Vi gick i däck lite. Först Martin, sen jag. Killarna har också varit förkylda även om de inte varit lika dåliga som mig och Martin. Och för att krydda tillvaron lite extra slängde vi in lite svinkoppor på Agust också. Det får ju inte bli tråkigt liksom.
Nu är vi ganska mycket ute ur dimman, det är mest hosta och sånt trams kvar.
Jag längtar så sjukt mycket efter vår nu. SJUKT mycket! Jag vill ha lite dag kvar efter jobbet, greja i rabatterna, sola näsan, gå långa promenader, vara frisk.
Till helgen ska killarna sova över hos mina föräldrar. Jag minns faktiskt inte riktigt när vi gjorde något själva senast, så det var nog "ganska" längesedan. Vi ska ta pendeln in till stan. Kolla lite i affärer, sen blir det en sen lunch/tidig middag på Hello Monkey. Mmm, hello dumplings!
Det ska bli "ganska" fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar