fredag 4 juli 2014

Me like!

Att det är semester nu alltså, jag gillar det ganska mycket.
Det blev en intensiv vecka, den här sista. Killarna har turats om att ha feber så det har blivit lite si och så med sömnen. Och ett år och nio månader efter att min senaste föräldraledighet tog slut känner jag mig riktigt hemma i jobbrollen igen, sådär riktigt, riktigt. Vi har möblat om, och slängt massa gammalt skräp och jobbhjärnan har gått i spinn vid läggdags varje kväll. Det ska bli så nedrans skönt med långledigt, verkligen ska det det. Men jag känner mig lite taggad inför hösten också faktiskt. Det är en bra känsla att ha i maggropen sista gången man larmar på och låser dörren på jobbet på fem veckor.
Nämen, hörde jag skål på det? Visst gjorde jag det? Skål! Och må ni alla få den somrigaste sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar